Monday, August 30, 2010

农夫 Fama

Recently listen and collect Fama's album.
Found some really nice.
Here they are, the songs I like the most:
One about love relationship and one about family.

  • Fama 农夫 - 肉麻无罪

  • 肉麻无罪(粤)
  • 作曲:DJ Tommy 填词:6 Wing
  • 农夫-肉麻无罪(粤)
  • 第一次咁需要第一次想
  • 第一次谂起你我会偷笑
  • 第一次咁钟意
  • 第一次咁想呢一次系最后一次
  • 唔驶怕
  • 唔驶怕唔系大话
  • 边个话我系一个Rapper
  • 就唔可以咁肉麻
  • 系我同你嘅Story
  • 太呕嘅话我Sorry
  • 唱啲咁嘅歌都净系想你知
  • I want you be my lady
  • 我想第时
  • 同你试试用一条锁匙
  • 同一个座厕
  • 我都想可以嗌嗌你妈咪做妈咪
  • 唔再嗌呀Auntie
  • Oh honey唔好介意
  • 我冇Money只有真挚嘅心意
  • 你嘅心事我通通都想知
  • 我钟意你又点会介意
  • 你似欣宜定柏芝
  • 我要令到你廿四小时
  • 日日都嗌Ki mo chi
  • 我要令到情人节都冇晒意义
  • 唔驶刻意送礼物
  • 因为嗰一日就系我哋嘅每一日
  • 你望住我像河看海
  • 我望住你如何按奈
  • 酒不醉人人自醉
  • 唔通肉麻都有罪
  • 我哋都有过去都有爱过嘅爱侣
  • 唔会抹走你嘅过去
  • 但我会抹走你所有眼泪
  • 再流都系开心嘅眼泪
  • 陪你过以后每一岁一世一对
  • 原来你系我一直搵一直等
  • 一世一齐瞓嗰一个伴侣
  • 如果只可以见你一天
  • 我希望系以后嘅每一天
  • 如果只可以见你两天
  • 我希望系白天同晚天
  • 如果只淮我见你三天
  • 可以系昨天今天明天
  • 只准我见你四天
  • 春天夏天秋天冬天
  • 俾我见你你七日
  • 我希望系星期一到星期日
  • 系咪好娘好核突
  • 我就系胜在够老实
  • 你问最期待边日
  • 我话你听系我嗌你老婆嗰一日
  • 怕你听得太多
  • 太过伤心情歌
  • 咪怪我肉麻过火
  • 我只系想写首歌
  • 记录你同我

  • Fama 农夫 - 走先(致亡父)
  • 走先(致亡父)
  • 作曲:C-Kwan、Barry@高潮乐队
  • 作词:C-Kwan
  • 演唱:Fama 农夫
  • Fama 农夫-走先(致亡父)
  • 总会有一天
  • 总有某一位
  • 于身边需要走先
  • 在座每位都心软
  • 和朋友夹钱捐献
  • 几千个花圈
  • 饮过太多的酒
  • 抽过太多的烟
  • 病到入膏肓至发现
  • 原来我不想走远
  • 原来我不想睇见
  • 你心酸每晚泪流满面
  • 但病痛很痛
  • 我眼皮多么的重
  • 扩散情形都已经失控
  • 医生劝我再电两电
  • 十秒后再度见面
  • 回光返照说再见
  • 走的走总有点心酸
  • 听到陈奕迅那首单车太经典
  • 望见水汪汪一片
  • 泪线放肆的走遍
  • 柜台上每一张照片上
  • 走的走洒脱点总有天
  • 信我们在某个终点总会相见
  • 现在你触摸不到
  • 然而你不可不信
  • 我于你身边没有走远
  • No comments:

    Post a Comment